Risq is een voedingssuplementen bedrijf uit het Verenigd Koninkrijk met de focus op fitness.
Het probleem waar zij tegen aanliepen was dat hun oude huisstijl teveel gefocust was op een jongere gym doelgroep, niet professioneel overkwam en niet samenhangend was. De grootste uitdaging van de nieuwe huisstijl was dan ook het samenhangend maken, aangezien Risq ook een ‘medicinal’ lijn heeft die weer een andere uitstraling heeft.
Daarom hebben we de nieuwe huisstijl ontwikkeld met als basis een herkenbare layout en typografie die op elk product terugkomt, zo blijft er de vrijhijd om meerdere kleuren te gebruik terwijl de huisstijl toch herkenbaar blijft.
3D renders
3D Visualisatie
Door gebruik te maken van 3D visualisatie konden we de productfoto’s en advertenties gereed maken nog voordat het uiteindelijke labeldesign geleverd was. Zo kon Risq meteen live toen zij hun eerste batch suplementen klaar voor verzending hadden.
Uitbreiding van de huisstijl
RISQ Medicinal
Zoals eerder benoemd heeft Risq naast hun preworkout ook een medicinal lijn, met de focus op algemene gezondheid.